انجام پایان نامه و پروپوزال و شبیه سازی مقالات
انجام پایان نامه و پروپوزال و شبیه سازی مقالات

انجام پایان نامه و پروپوزال و شبیه سازی مقالات

مدار فرمان ۴ کانال تیوبلار

مدار فرمان ۴ کانال تیوبلار

مدار فرمان ۴ کانال توبولار، در این مطلب آموزش کاملی از کددهی مدار فرمان و تبدیل کانال و … ارائه شده است. با هیوت همراه باشید. قبل از هر چیزی به ویژگی های مدار فرمان ۴ کانال توبولار می پردازیم که به طور خلاصه در زیر بیان شده است.  

  • قابلیت auto close و اتصال چشمی و فلشر در مدار فول کانال
  • سایز کوچک، نصب آسان، اتصال خارجی به همراه سوئیچ
  • قابلیت اتصال ۶۰ عدد ریموت
مدار فرمان 4 کانال توبولار

  

نحوه کددهی به ریموت

ابتدا مدار فرمان را به برق متصل میکنیم تا چراغ LED روشن گردد. سپس با فشردن و نگه داشتن دکمه LEARN به مدت ۳ ثانیه، چراغ LED خاموش میشود، در این حالت جهت تنظیم کردن و کددهی به یکی از دکمه های ریموت ۱۰ ثانیه زمان دارید تا یکی از دکمه را انتخاب و فشار دهید. پس از فشردن دکمه ریموت چراغ LED شش(۶) مرتبه به صورت چشمک زن خاموش و روشن میگردد. پس از طی این مراحل ریموت کد گرفته است. نحوه کپی کردن ریموت به ریموت: در حالتی که مدار فرمان قابل دسترسی نیست میتوان از ریموت مادر(دو ریموت اولی که با مدار تنظیم شده) دکمه R1,R2 و یا دکمه بالا و پائین(∧ , ∨) را به صورت همزمان فشار داد تا چراغ LED خاموش شود در این حالت باید یکی از دکمه های ریموت دوم را فشار دهید تا ریموت دوم روی مدار فرمان تنظیم شود.

نحوه تبدیل یک کاناله به ۴ کاناله

ابتدا دکمه LEARN و سوئیچ مدار فرمان را به صورت همزمان فشار میدهیم تا چراغ LED مدار فرمان سه بار به صورت چشمک زن خاموش و روشن گردد. در این حالت مدار فرمان ۴ کاناله به تک کاناله تبدیل خواهد شد. باید به این نکته توجه کرد که موتور در حالت عادی ۴ کاناله است، در صورت تمایل میتوان آن را به تک کانال تبدیل کرد. نحوه پاک کردن کدهای مدار فرمان: ابتدا دکمه LEARN را فشار میدهیم و نگه میداریم تا زمانی که چراغ LED سه بار به صورت چشمک زن روشن و خاموش گردد. در این حالت تمام کدها پاک شده است. نحوه معکوس کردن عملکرد موتور: درحالت عادی باید موتورهای توبولار در سمت راست شفت قرار گیرند، چنانچه موتور توبولار در سمت چپ نصب شده بود در این حالت باید بعد از نصب مدار فرمان بر روی موتور دکمه سوئیچ مدار فرمان را فشار دهیم و نگه داریم تا زمانی که LED چشمک بزند در این حالت عملکرد موتور معکوس خواهد شد. نحوه اضافه کردن آنتن بر روی مدار فرمان: مدار به صورت پیش فرض یک آنتن داخلی دارد در صورت تمایل به وجود آنتن دیگر ابتدا باید درپوش مدار را باز کرد و بر روی جامپر آنتن موردنظر را به پورت دوم متصل نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد