انجام پایان نامه و پروپوزال و شبیه سازی مقالات
انجام پایان نامه و پروپوزال و شبیه سازی مقالات

انجام پایان نامه و پروپوزال و شبیه سازی مقالات

محاسبه متراژ ساخت کرکره برقی پارکینگی

سایز استاندارد ساخت کرکره برقی پارکینگی

پاسخ صادقانه به این مطلب این است که اگر واقعا به دنبال سایز استاندار ساخت کرکره برقی پارکینگی هستید اکثر سازندگان کرکره اتوماتیک با این کلمه زیاد آشنا نیستند. در واقع در دایره لغت ما نصاب های کرکره برقی تمام کرکره برقی ها بر اساس سایزی ساخته خواهند شد که مالکان امکان مختلف برای امنیت ورود و خروج مکان خود در نظر گرفته اند.

این بدین معنی است که ساخت و نصب کرکره برقی جدید بسیار آسان است. برای اینکار به ابزار آلات نصب نیازی نیست. فقط یک متر کوچک و مقداری دقت. به آسانی باید ارتفاع و پهنای درب ورودی را اندازه گیری کرد و این اندازه تبدیل می شود به سایز سفارشی مشتری. به یاد داشته باشید که باید فضای مناسب برای حرکت کرکره برقی جا بگذارید.

  

طریقه اندازه گیری کرکره برقی

همانطور که می دانید اندازگیری اولیه جهت ساخت کرکره برقی پارکینگی متراژ نهایی کرکره را مشخص می کند. از طرفی متراژ کرکره اتوماتیک در انتخاب موتور مناسب و نیز به منظور تعیین ابعاد و تعداد تیغه های کرکره برقی بسیار ضروری است. بنابراین باید اندازه گیری و محاسبه متراژ کرکره برقی بصورت اصولی و با دقت بالا انجام شود.

برای اندازه گیری ساخت کرکره برقی پارکینگی در صورتی که ستون ها شاسی کشی شده باشند، پس از اندازه گیری اولیه عرض دهنه مورد نظر، کافی است 1 سانتیمتر به خاطر نصب کپس انتهایی (درپوش) و 2 سانتیمتر برای بادخور انتهای تیغه در ریل کناری و در مجموع 3 سانتیمتر از عرض اندازه گیری شده در ابتدا کم شود. با این کار طول لازم برای برش شاخه تیغه به دست می آید.

در صورت نبود پروفیل آهنی (شاسی کشی)، 8 سانتیمتر دیگر نیز به علت استفاده از قوطی4 در4، از عرض اولیه کم  کنید. البته بسته به موقعیتهای مختلف، نحوه شاسی کشی برای نصب و ساخت کرکره برقی می تواند متفاوت باشد.

محاسبه تعداد تیغه کرکره

برای محاسبه تعداد تیغه کرکره مورد نیاز، ابتدا بایستی ارتفاع دهنه را اندازه گیری کرد. در واقع منظور از ارتفاع دهنه، طول بازشوی کرکره برقی می باشد. سپس با توجه به ابعاد صفحه پلیت و لوله مورد استفاده، در موتور توبلار، 60 سانتیمتر و در موتور ساید، 80 سانتیمتر به مقدار ارتفاع اندازه گیری شده اضافه می شود. در نهایت کافی است مقدار به دست آمده را بر پهنای مفید تیغه تقسیم کرده تا تعداد تیغه لازم برای نصب کرکره به دست آید.

توجه داشته باشید که برای کرکره های اتوماتیک با عرض بالای 7 متر یا ارتفاع بالای 6 متر می باسیت از تیغه 100 میلیمتر استفاده کرد. در صورتی که هم عرض دهنه بالای 7 متر و هم ارتفاع آن بالای 6 متر باشد، علاوه بر استفاده از تیغه 100 می بایستی از موتور ساید 3 فاز برای حرکت کرکره استفاده کرد.

به فکر ساخت کرکره برقی پارکینگی باشید

اگر شما در حال ساخت و ساز پارکینگی جدید هستید به فکر ساخت کرکره برقی پارکینگی باشید. چرا که این اندازه گیری های و ساخت کرکره برقی پارکینگی حین راحت تر می شود. چرا که شما می توانید بر اساسا طرح و اندازه دلخواه کرکره جدید را بدون تخریب احتمالی فیکس نمایید. این کار باعث می شود تراز بودن کرکره نیز راحت تر اتفاق بیفتد. برای مشاهده مقاله مزایای ساخت کرکره برقی پارکینگی  نسبت به درب های معمولی به بخش مقالات سر بزنید.

به یاد داشته باشید یکی از مشکلات عمده نصب کرکره برقی عدم تراز بودن کف است. در بعضی مواقع ساخت کرکره برقی پارکینگی حین ساخت پارکینگ، از عدم تراز بودن کف پارکینگ نیز جلوگیری می کند.

 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد