انجام پایان نامه و پروپوزال و شبیه سازی مقالات
انجام پایان نامه و پروپوزال و شبیه سازی مقالات

انجام پایان نامه و پروپوزال و شبیه سازی مقالات

کارت های سانترال KX-TDA200

کارت های سانترال KX-TDA200

روی این دستگاه دو نوع کارت خط شهری قرار می گیرد که به شرح زیر می باشد :

کارت سانترال KX-TDA0180 :

 کارت خط شهری 8 پورتی که در صورت قرار گرفتن روی دستگاه 8 خط شهری آنالوگ ( خط شهری معمولی مخابراتی ) توسط آن فعال می شود.

 

کارت سانترال KX-TDA0181 :

کارت خط شهری 16 پورتی که در صورت قرار گرفتن روی دستگاه 16 خط شهری آنالوگ ( خط شهری معمولی مخابراتی ) توسط آن فعال می شود.

  


کارت سانترال KX-TDA0290 :

در صورتی که این کارت روی دستگاه قرار بگیرد، به شما این امکان را می دهد که بتوانید خطوط 4 شماره ای یا اصطلاحاً ایوان مخابرات را فعال کرده و به کمک این کارت 30 کانال برای خودتان فعال نمائید، که هم اشغالی ندارد و هم نیروی انسانی کم تری دخیل می شود.


روی این دستگاه  2 مدل کارت خط داخلی آنالوگ قرار می گیرد،یکی با قابلیت CID و دیگری بدون قابلیت CID  که شرح آن را در زیر می بینید:

کارت سانترال KX-TDA0174 :

کارت خط داخلی آنالوگ  16 پورتی می باشد،یعنی  16 خط داخلی آنالوگ توسط آن برای شما فعال می شود. این کارت قابلیت CID یا شماره اندازی ندارد و می توانید از تلفن های معمولی یا اصطلاحاً آنالوگ روی آن استفاده کنید. (سری تلفن های KX-TS پاناسونیک)

 

کارت خط داخلی آنالوگ با شماره انداز :

کارت سانترال KX-TDA0177 :

این کارت  16 خط داخلی آنالوگ را فعال می کند که گوشی های سری KX-TS و هم چنین دستگاه فکس توسط این کارت فعال می شود . این کارت قابلیت CALLER ID ( شماره اندازی) دارد که باعث می شود شماره فرد تماس گیرنده روی گوشی هایی که دارای صفحه ی شماره انداز (DISPLAY) هستند بیافتد.


کارت سانترال KX-TDA0172 :

این کارت دیجیتال است و 16 پورت دیجیتال توسط آن روی دستگاه فعال می شود. تفاوت این کارت با کارتهای آنالوگ در این است که سرعت بالاتری دارد همچنین روی این کارتها قابلیت DXDP فعال است یعنی 16 داخلی را می توان از طریق این قابلیت به 32 داخلی تبدیل کرد. همچنین گوشی های دیجیتال سری  KX-T , KX-DT  روی این کارت فعال می شود.


کارت سانترال KX-TDA0170 :

کارت هایبرید یا همه کاره است که همزمان 8 داخلی آنالوگ و 8 داخلی دیجیتال روی آن فعال می شود که با فعال کردن قابلیت DXDP روی داخلی دیجیتال 8 داخلی تبدیل به 16 داخلی می شود که به طور کلی 24 داخلی آنالوگ و دیجیتال همزمان فعال می شود. هم چنین این کارت می تواند تنها 8 داخلی هایبرید به شما بدهد که گوشی های 7730 شما توسط این داخلی فعال می شود.


کارت سانترال KX-TDA0193 :

کارت شماره انداز یا Caller ID می باشد که 8 پورتی است و شماره ی 8 خط شهری را به شما نشان می دهد . در صورتی که شما گوشی های دیجیتال در مجموعه داشته باشید و از این کارت روی سانترال خود استفاده کنید به شما امکان می دهد که بتوانید شماره فرد تماس گیرنده را روی Display گوشی خود مشاهده نمائید. لازم به ذکر است که این کارت روی کارت شهری با پارت نامبر 0180 و 0181 قرار می گیرد و نیازی به اسلت اضافه ندارد .


کارت سانترال KX-TDA0190 و KX-TDA0191 :

کارت آپشن دیزا همان کارت اپراتور گویا یا منشی تلفنی است و به شما امکان می دهد که بتوانید شرکت خود را معرفی کرده و برای قسمت های مختلف مجموعه ی خود داخلی معرفی نمائید که تا 64 زیر مجموعه (یعنی 8 داخلی و هر داخلی 8 زیر مجموعه) روی آن فعال می شود.

این کارت علاوه بر اینکه حجم کاری اپراتور را کاهش می دهد به تماس گیرنده نیز این امکان را می دهد که بتواند مستقیم شماره ی داخلی مدنظر خود را گرفته و دیگر نیازی به انتظار و یا ارتباط با اپراتور نداشته باشد .


کارت Door Phone دو نوع است که در زیر شرح داده می شود:

کارت سانترال KX-TDA0161 :

این کارت  4 پورتی است و برای اتصال به Door Phone های  30865 و  7765 استفاده می شود. این کارت تا  4، Door Phone و رله درب بازکن را ساپورت می کند.کارت درب باز کن بر روی کارت  0190 (کارت آپشن) قرار می گیرد.


کارت سانترال KX-TDA0162 :

این کارت  2 پورتی است و برای اتصال به Door Phone های  30865 و  7765 استفاده می شود، که  2، Door Phone و رله درب بازکن را ساپورت می کند و روی کارت  0190 (کارت آپشن) قرار می گیرد.


کارت سانترال KX-TDA0470 :

این کارت دارای 16 داخلی IP می باشد که برای گوشی های سری NT پاناسونیک استفاده می شود. این کارت نیاز به یک Slot آزاد روی دستگاه سانترال دارد که حداکثر 4 کارت را می توان روی TDA100 و 8 کارت روی TDA200 فعال نمود. بنابراین تا 16 گوشی IP را میتوان توسط این کارت فعال نمود.


کارت سانترال KX-TDA0196 :

کارت 0196 که روی TDA100,200,600 قرار می گیرد،یک کارت مودم آنالوگ است که برای برقراری ارتباط از راه دور،روی کارت پردازنده اصلی قرار می گیرد.


کارت سانترال KX-TDA0484 :

پارت نامبر این کارت KX-TDA0484 می باشد که وقتی این کارت روی دستگاه سانترال شما قرار می گیرد به شما امکان می دهد بتوانید چند دستگاه از سری دستگاه های TDA و یا TDE را به هم مرتبط کنید.این کارت 4 پورتی است و تا 4 ارتباط IP را پشتیبانی  می کند.

این کارت نیاز به یک Slot آزاد روی دستگاه و نیاز به روتر و ارتباط VPN دارد.

برای راه اندازی هر ارتباط (هر سایت) یک کارت 0484 مورد نیاز است که به سیستم های پاناسونیک امکان انتقال تماس و برقراری ارتباط بین نقاط مختلف را می دهد.

این سیستم نرم افزار پیشرفته ای دارد به طوری که به منشی امکان می دهد همه مکالمات و تماس ها را به گوشی یک کاربر در یک سایت ثانوی انتقال بدهد.


کارت سانترال KX-TDA0490 :

پارت نامبر این کارت KX-TDA0490 می باشد که وقتی این کارت روی دستگاه سانترال شما قرار می گیرد به شما امکان می دهد بتوانید چند دستگاه از سری دستگاه های TDA و یا TDE را به هم مرتبط کنید.این کارت 16 پورتی است و تا 16 ارتباط IP را پشتیبانی  می کند.

این کارت نیاز به یک Slot آزاد روی دستگاه و نیاز به روتر و ارتباط vpn دارد.

برای راه اندازی هر ارتباط (هر سایت) یک کارت 0490 مورد نیاز است که به سیستم های پاناسونیک امکان انتقال تماس و برقراری ارتباط بین نقاط مختلف را می دهد.

این سیستم نرم افزار پیشرفته ای دارد به طوری که به منشی امکان می دهد همه مکالمات و تماس ها را به گوشی یک کاربر در یک سایت ثانوی انتقال بدهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد