انجام پایان نامه و پروپوزال و شبیه سازی مقالات
انجام پایان نامه و پروپوزال و شبیه سازی مقالات

انجام پایان نامه و پروپوزال و شبیه سازی مقالات

کاهش همانندجویی رشته معماری

 

شماره تماس و واتس اپ برای ارتباط و مشاوره   09906118613

 

امروزه سرقت از منابع علمی-ادبی (Plagiarism)آفت جوامع دانشگاهی، سازمان ها و حتی شرکت های خصوصی کشور شده است و متأسفانه هیچ سیاست مشخصی برای مقابله با این مشکل ارائه نگردیده است. مطابق شکل زیر،  سرقت از منابع علمی-ادبی به چهار دسته زیر قابل تقسیم می باشد :

1) کپی برداری

 2) بازنویسی

 3) ترجمه متون

 4) ترکیبی از سه مورد قبل

 

انواع سرقت علمی-ادبی

بدترین نوع سرقت علمی-ادبی نوع اول یا کپی برداری می باشد که در آن سارق اثر علمی-ادبی بدون صرف هیچ زمانی، اقدام به ارائه تمام یا بخشی از آن به عنوان اثر جدید به نام خود می نماید. در موارد دوم، سوم و چهارم، حداقل صرف وقتی جهت بازنویسی و یا ترجمه صورت می گیرد.

در این طرح نرم افزار اصالت سنج پایان نامه های دانشگاه آزاد اسلامی ارائه می گردد که هدف آن یافتن درصد مشابهت (کپی دقیق) یک مستند الکترونیکی با سایر منابع الکترونیکی نظیر سایت های اینترنتی، پایان نامه ها، کتب، مقالات و غیره را براساس الگوهای مشابهت مشخص می نماید. در روند تکاملی این نرم افزار در گام اول کپی برداری از منابع الکترونیکی به عنوان بدترین نوع سرقت علمی-ادبی (کپی دقیق)، و در قدم های بعدی تشخیص بازنویسی (Rephrase) و ترجمه (Translate) سایر متون مدنظر می باشد.

 با تغییر در ادبیات نوشتاری متن پایان نامه، مشکلات همانندی را به صورت تضمینی تا دریافت رسید سامانه با درصد مورد نظر برطرف می نماید.

تیم تخصصی نگارش تضمینی پایان نامه به همراه همانندجویی زیر ۲۰% با موضوعات جدید را می پذیرد.

 

شماره تماس و واتس اپ برای ارتباط و مشاوره   09906118613

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد