انجام پایان نامه و پروپوزال و شبیه سازی مقالات
انجام پایان نامه و پروپوزال و شبیه سازی مقالات

انجام پایان نامه و پروپوزال و شبیه سازی مقالات

پنل های خورشیدی تجاری

انرژی خورشیدی در دهه گذشته بسیار مقرون به صرفه شده است. در واقع، انرژی خورشیدی اکنون هزینه کمتری نسبت به منابع معمولی مانند زغال سنگ یا گاز طبیعی دارد. این بدان معنی است که مشاغل و صاحبان خانه می توانند در قبوض آب و برق خود صرفه جویی کنند بدون اینکه آسایش یا راحتی را به خطر بیندازند. با این حال، آیا این بدان معناست که پنل های خورشیدی در حال حاضر مقرون به صرفه تر هستند؟ پنل های خورشیدی برای بسیاری از کسب و کارها ایده خوبی به نظر می رسد، اما اغلب یک چیز بزرگ در راه استفاده از آنها وجود دارد؛ هزینه. نصب پنل خورشیدی می تواند برق پاک و تجدیدپذیر برای کسب و کار شما تولید کند.


  


 

هزینه پنل های خورشیدی تجاری

هزینه یک سیستم پنل خورشیدی به بزرگی آن، نوع پنل خورشیدی و محل نصب آن بستگی دارد. قیمت متوسط ​​یک سیستم پنل خورشیدی تجاری حدود 50 هزار تا 500 هزار دلار است. میانگین هزینه پنل های خورشیدی تجاری 250 هزار دلار است. با این حال، اگر می خواهید یک سیستم بزرگتر نصب کنید، ممکن است مجبور شوید هزینه بیشتری بپردازید. برای اینکه بفهمید سیستم پنل خورشیدی شما چقدر باید بزرگ باشد، باید نرخ دلار به ازای هر وات منطقه خود را بدانید. یک سیستم خورشیدی تجاری متوسط ​​حدود 87 دلار به ازای هر وات هزینه خواهد داشت. با این حال، محدوده کامل بین 2.5 تا 3.2 دلار در هر وات بود. سیستم های پنل خورشیدی تجاری بزرگتر از سیستم های پنل خورشیدی مسکونی هستند، بنابراین در دراز مدت هزینه بیشتری خواهند داشت. برای مثال، میانگین هزینه یک سیستم تجاری 100 کیلووات در ایالات متحده 251162 دلار است. متداول ترین اندازه های سیستم های پنل خورشیدی تجاری ۲۵ کیلووات، ۵۰ کیلووات، ۱۰۰ کیلووات و حتی ۲۵۰ کیلووات هستند. طبق این مثال، میانگین هزینه هر وات کمتر از 3 دلار است، بیایید نگاهی به هزینه هایی بیندازیم که انتظار دارید با هر یک از این سیستم های پنل خورشیدی تجاری مشاهده کنید.

    • سیستم کوچک در 25 کیلووات: 50 هزار دلار
  • کوچک-متوسط ​​در 50 کیلووات: 100 هزار دلار
  • سیستم متوسط ​​در 100 کیلووات: 200 هزار دلار
  • سیستم بزرگ در 250 کیلووات: 500 هزار دلار

به خاطر داشته باشید که این میانگین قیمت های ذکر شده در بالا شامل تخفیف مالیاتی فدرال ایالات متحده 30 درصدی می شود، بنابراین هزینه بیشتری از این قیمت ها صرف نخواهید کرد؛ می توانید انتظار داشته باشید که هزینه ای که باید بپردازید، بسته به محل زندگی و قیمت هر وات در محل شما کمی بالاتر یا پایین تر باشد.

 

پنل های خورشیدی تجاری چقدر می توانند در هزینه انرژی صرفه جویی کنند؟

بنابراین، قیمت هایی که در بالا ذکر کردیم فوق العاده بالا هستند و ممکن است از خود بپرسید که آیا واقعاً سرمایه گذاری ارزشمندی است یا خیر. پاسخ به آن بستگی به این دارد که در حال حاضر چقدر برای انرژی هزینه می کنید و آیا می خواهید صورتحساب خود را کاهش دهید یا خیر. اگر هر ماه هزینه زیادی برای انرژی خود بپردازید، پنل های خورشیدی همیشه منطقی هستند. تنظیمات تجاری به لطف سیستم پنل خورشیدی احتمالاً می توانند حدود 75 درصد در قبض انرژی خود صرفه جویی کنند. اگر بطور متوسط ​​1000 دلار در ماه برای قبض برق خود پرداخت می کنید، احتمالاً متوجه خواهید شد که یک سیستم پنل خورشیدی تجاری منطقی است. شما باید حدود 750 دلار در ماه پس انداز کنید، به این معنی که قبض انرژی شما فقط 250 دلار خواهد بود. در 12 ماه شما 9000 دلار پس انداز خواهید کرد. این پول زیادی است و شما می توانید هزینه های پنل خورشیدی خود را در عرض 3 الی 7 سال پرداخت کنید. از طرف دیگر، اگر فقط ماهیانه 300 دلار برای قبض برق خود می پردازید، ممکن است یک سیستم پنل خورشیدی تجاری منطقی نباشد. صورتحساب شما به 75 دلار کاهش می یابد، اما در عرض 12 ماه فقط 2700 دلار صرفه جویی می کنید. در حالی که این هنوز یک پس انداز خوب است، پرداخت هزینه های پنل خورشیدی شما بسیار بیشتر طول می کشد.

هزینه نصب سیستم های انرژی خورشیدی چقدر است؟

هزینه نصب یک سیستم پنل خورشیدی تجاری تا حد زیادی به اندازه پروژه بستگی دارد. هر چه سیستم بزرگتر باشد، گرانتر خواهد بود. با این حال، راه هایی برای کاهش هزینه های شما وجود دارد.  یکی از راه ها انتخاب یک نصاب معتبر است که تجربه نصب در مقیاس بزرگ را داشته باشد. راه دیگر خرید پنل های خورشیدی از پیش مونتاژ شده است. قیمت آنها کمتر از خرید مواد اولیه و مونتاژ آنهاست. یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین هزینه پنل خورشیدی شما، نوع پنل خورشیدی است که انتخاب می کنید. دو نوع اصلی پنل های خورشیدی وجود دارد: تک کریستالی و پلی کریستالی. پنل های تک کریستالی انرژی بیشتری نسبت به پنل های پلی کریستال تولید می کنند، اما به طور قابل توجهی گران تر هستند. مهم نیست که کدام نوع پنل خورشیدی را انتخاب می کنید، جالب است به یاد بیاورید که قیمت نصب در حال حاضر به طور قابل توجهی ارزان تر از همیشه است. در واقع، از سال 1998، هزینه نصب پنل های خورشیدی هر سال بین 6 تا 12 درصد کاهش یافته است. از سال 2019، کاهش سالانه قیمت چشمگیرتر و در نتیجه فریبنده تر بوده است.

 

مزایای پنل های خورشیدی تجاری چیست؟

اگر به فکر سرمایه گذاری در پنل های خورشیدی تجاری برای کسب و کار خود بوده اید، پس باید بدانید که چرا می خواهید این کار را انجام دهید. در واقع، اگر از قبل نمی دانید، ممکن است حتی از مزایایی که می توانید از نصب یک سیستم پنل خورشیدی به دست آورید، آگاه نباشید. بیایید نگاهی به برخی از رایج ترین دلایل سرمایه گذاری کسب و کارها در پنل های خورشیدی بیندازیم.

استقلال انرژی

یکی از بزرگترین مزیت های انتخاب سیستم پنل خورشیدی این است که به شما برتری نسبت به سایر شرکت ها می دهد. وقتی به انرژی خورشیدی می روید، می توانید وابستگی خود را به سوخت های فسیلی کاهش دهید. دیگر نگران اتکا به نفت یا زغال سنگ خارجی نخواهید بود که باعث می شود در برابر بلایای طبیعی مانند طوفان و زلزله کمتر آسیب پذیر باشید.

بهره وری بیشتر

هنگامی که پنل های خورشیدی را روی سقف خود نصب می کنید، به برق پاک تمام وقت دسترسی خواهید داشت. این به این معنی است که می توانید از برق اضافی برای راه اندازی تجهیزاتی که در دفتر خود دارید استفاده کنید. اگر کامپیوتر، پرینتر، دستگاه کپی، فکس و غیره دارید، اکنون می توانید بدون نگرانی در مورد تمام شدن برق در ساعات اوج مصرف از آنها استفاده کنید.

کاهش قبوض آب و برق

با نصب پنل های خورشیدی، هر ماه در هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد. صورت حساب های آب و برق شما کاهش می یابد زیرا وقتی از برق استفاده نمی کنید دیگر نیازی به پرداخت هزینه برق ندارید. با انجام این کار، در قبض ماهانه برق خود صرفه جویی می کنید و می توانید آن پول را در جای دیگری خرج کنید.

انرژی خورشیدی یک سرمایه گذاری تجاری عالی است

ممکن است فکر کنید که انرژی خورشیدی فقط برای صاحبان خانه و مشاغل کوچک مفید است. اما، معلوم می شود که در واقع یک سرمایه گذاری عالی برای شرکت های بزرگ نیز هست. شرکت هایی که پنل های خورشیدی را روی پشت بام خود نصب می کنند اغلب شاهد افزایش 30 درصدی سود خود هستند و از آنجایی که آنها از چیزی که قبلا رایگان بود درآمد کسب می کنند، در نهایت سرمایه اولیه خود را ظرف چند سال پس می دهند. بنابراین، اگر به دنبال کسب سود هستید، پنل های خورشیدی را به سقف شرکت خود اضافه کنید.

می توانید در هزینه های برق صرفه جویی کنید

بعنوان مثال، در آمریکا، افراد بطور متوسط ​​1000 دلار در سال برای برق خرج می کند. این پول زیادی است، به خصوص با توجه به اینکه این روزها چقدر همه ما به برق وابسته هستیم. اگر سالانه هزاران دلار برای برق خرج می کنید، ممکن است سعی کنید تا حد امکان پس انداز کنید. خوشبختانه، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای کاهش هزینه های برق خود انجام دهید. یکی از بهترین راه ها برای کاهش قبض برق، تغییر به منابع انرژی تجدیدپذیر است. انرژی های تجدیدپذیر شامل انرژی خورشیدی و انرژی باد است. هر دوی این گزینه ها کاملا رایگان هستند، به این معنی که برای تولید برق با آنها نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نخواهید داشت.

کاهش ردپای کربن

اگر به محیط زیست اهمیت می دهید، باید مطمئن شوید که هر کجا که می توانید ردپای کربن خود را کاهش می دهید. خوشبختانه نصب پنل های خورشیدی در خانه یا محل کار می تواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند. نه تنها به شما در کاهش انتشار کربن کمک می کند، بلکه به محافظت از سیاره نیز کمک می کند.

بازگشت سریع سرمایه گذاری ها

چیزی که بیشتر مردم در مورد انرژی خورشیدی نمی دانند این است که بازده سرمایه گذاری بسیار سریعی دارد. طولی نمی کشد که پنل های خورشیدی شروع به تولید الکتریسیته کافی برای جبران مقدار انرژی مصرفی خود می کنند. در واقع، برخی از مطالعات نشان می دهند که پنل های خورشیدی می توانند بیش از 10 برابر مقدار انرژی که شما در ابتدا روی آنها سرمایه گذاری کرده اید، تولید کنند.

نیازهای تعمیر و نگهداری کمتر

بسیاری از پنل های خورشیدی نیاز به تعمیر و نگهداری زیادی ندارند، بنابراین می توانید سال ها بدون نیاز به تعمیر یا نگهداری از آنها استفاده کنید. شما حتی می توانید از یک متخصص برای انجام این کار برای شما استفاده کنید، بنابراین نیازی به انجام یک کار واحد ندارید. برخی از شرکت های تولید پنل های خورشیدی حتی این پیشنهاد را به صورت رایگان وارد معامله خود می کنند، بنابراین تا چند سال دیگر مجبور نخواهید بود چیزی برای تعمیر و نگهداری هزینه کنید.

 

از هزینه های کاهش مصرف برق در شبکه توزیع سراسری بهره مند شوید

وقتی روی پنل های خورشیدی سرمایه گذاری می کنید، فقط منبع جدیدی از انرژی دریافت نمی کنید. شما همچنین خود را در یک نرخ پایین برای برق قفل می کنید. یعنی در آینده برای پرداخت هزینه برق مشکلی نخواهید داشت. حتی بهتر از آن، نگران افزایش نرخ ها نیز نخواهید بود. از آنجایی که قیمت ثابتی دارید، هرگز نباید نگران افزایش قیمت برق خود باشید یا خیر.

تخفیف های مالیاتی

برای سرمایه گذاری در پنل های خورشیدی، چندین نوع تخفیف مالیاتی وجود دارد. برخی از ایالت ها برای تأسیسات مسکونی و تجاری تخفیف ارائه می کنند، در حالی که برخی دیگر به طور خاص برای تأسیسات تجاری تخفیف ارائه می دهند.

خودت را خوب جلوه بده

با ادامه بحران گرمایش جهانی، بسیاری از مصرف کنندگان به شرکت های دوستدار محیط زیست روی می آورند. آمارها نشان داده اند که کسب وکارهای آگاه به آب و هوا برای مصرف کنندگان مطلوب تر می شوند. بنابراین، استفاده از پنل های خورشیدی به جای انرژی از شبکه برای کسب و کار شما ممکن است برای مصرف کنندگان بیشتری جذابیت داشته باشد و در نتیجه ظاهر شما را بهتر کند، در نتیجه آنها را تشویق می کند که به جای رقبای شما، به سمت کسب و کار شما حرکت کنند.

چقدر می توان با پنل های خورشیدی تجاری صرفه جویی کرد؟

پس اندازی که می توانید انتظار داشته باشید به چند عامل بستگی دارد. ابتدا باید در نظر بگیرید که دارایی شما چقدر است. یک ساختمان تجاری کوچک ممکن است قادر به نصب پنج یا شش پنل خورشیدی باشد، در حالی که یک ساختمان بزرگ ممکن است به ده ها پنل نیاز داشته باشد. دوم، شما باید به اندازه قبض برق ماهانه خود نگاه کنید. اکثر افرادی که پنل های خورشیدی نصب می کنند در نهایت حدود 75 درصد از کل قبض برق خود را پس انداز می کنند. در نهایت، باید تعیین کنید که آیا برنامه تشویقی در منطقه شما ارائه شده است یا خیر. اگر چنین است، می توانید پول بیشتری پس انداز کنید.

آیا پنل های خورشیدی تجاری ارزش سرمایه گذاری را دارند؟

اگر می پرسید که آیا پنل های خورشیدی تجاری ارزش سرمایه گذاری را دارند، باید بدانید که پاسخ مثبت است. در واقع، طبق گفته وزارت انرژی ایالات متحده(DOE)، نصب پنل های خورشیدی در واقع هزینه برق شما را تا 75. 3 درصد کاهش می دهد. با این حال، اگر به فکر استفاده از انرژی خورشیدی هستید، باید یک نکته را در نظر داشته باشید: همچنان باید انرژی کافی برای پوشش تمام نیازهای خود تولید کنید. بنابراین، شما همچنان باید از نوعی تولید انرژی مانند گاز طبیعی، زغال سنگ، هسته ای و غیره استفاده کنید. علاوه بر این، باید هزینه نگهداری را نیز در نظر بگیرید. پس از همه، پنل های خورشیدی کامل نیستند. با گذشت زمان، آنها به مرور زمان فرسوده می شوند و در نهایت کار را متوقف می کنند. این بدان معنی است که شما باید هر از چند گاهی برای جایگزینی آنها پول خرج کنید. با این حال، با در نظر گرفتن همه این موارد، می توان با اطمینان گفت که پنل های خورشیدی تجاری قطعا ارزش سرمایه گذاری را دارند.

خلاصه

پنل های خورشیدی راه بسیار خوبی برای کمک به حفظ محیط زیست و کاهش گازهای گلخانه ای هستند. آنها می توانند در هزینه های قبض انرژی تا 75 درصد صرفه جویی کنند و مشاغلی که از آنها استفاده می کنند می توانند از تعدادی اعتبار مالیاتی مختلف برای کاهش هزینه اولیه پنل های خورشیدی شما بهره مند شوند. قبل از انتخاب سیستم پنل خورشیدی خود، مطمئن شوید که تحقیقات خود را انجام دهید تا مطمئن شوید که بهترین معامله را دریافت می کنید. با این حال، مهم نیست که چگونه به آن نگاه کنید، سیستم های پنل خورشیدی قطعا یک انتخاب عالی برای هر ساختمان تجاری هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد