انجام پایان نامه و پروپوزال و شبیه سازی مقالات
انجام پایان نامه و پروپوزال و شبیه سازی مقالات

انجام پایان نامه و پروپوزال و شبیه سازی مقالات

چرا برای تحصیل باید دانشگاه های استرالیا را انتخاب کنم؟

آیا می دانستید استرالیا با 23 میلیون نفر جمعیت سومین کشور پذیرای دانشجویان خارجی است؟ تنها پس از بریتانیا و ایالات متحده. این رکورد تعجب برانگیز نیست وقتی بدانید که 7 دانشگاه استرالیایی در میان 100 دانشگاه برتر دنیا هستند.
در واقع با بیش از 22000 رشته ی تحصیلی در 1100 مؤسسه ی آموزشی، استرالیا بالاتر از کشورهایی مانند آلمان، هلند، و ژاپن می ایستد و در رده بندی نظام های آموزش عالی ملی یونیورسیتاس2013 در جایگاه هشتم قرار می گیرد.


تحصیل در استرالیا

 
این ها اعتبارات آکادمیک فوق العاده ای هستند، اما شهرهای مختلف استرالیا در سراسر کشور نیز در همان رتبه ی بالایی قرار دارند که مؤسسات آموزشی آن. استرالیا 5 تا از بهترین 30 شهر دانشجویی جهان را دارد. رده بندی بر اساس گونه گونی دانشجویان، مقرون به صرفگی، کیفیت زندگی، و فعالیت های کارفرمایان است – تمام مؤلفه های مهم برای دانشجویان هنگام انتخاب بهترین مقصد آموزشی. و با اختصاص بیش از 200 میلیون دلار بودجه ی بورس تحصیلی توسط دولت استرالیا، راه برای ورود شما به این کشور و تجربه ی تفاوتی که آموزش عالی استرالیا در فرصت های شغلی آینده ی شما ایجاد خواهد کرد، هموار شده است.

آیا به زمینه ی مطالعاتی خاصی علاقه دارید؟ بسیار محتمل است که آن را در استرالیا بیابید. دست کم یکی از دانشگاه های استرالیا در بین 50 دانشگاه دانشگاه برتر جهان در زمینه های مطالعاتی علوم طبیعی و ریاضیات، علوم کشاورزی و زیستی، داروسازی و پزشکی، و فیزیک است.

با توجه به این پیشینه ی آموزشی چشمگیر، هیچ جای تعجب نیست که هم اکنون بیش از دو و نیم میلیون فارغ التحصیل خارجی دانشگاه های استرالیا در سراسر دنیا مشغول به کارند. برخی از این دانشجویان در میان برترین های جهانند. در واقع استرالیا 15 برنده ی جایزه ی نوبل داشته و سالانه بیش از یک میلیارد نفر در سراسر دنیا به اکتشافات و اختراعات استرالیایی ها تکیه می کنند تا زندگی خود و دیگران را بهتر سازند– از جمله پنی سیلین، IVF (لقاح خارج رحم)، سونوگرافی، شبکه های بی سیم Wi-Fi ، گوش مصنوعی (Bionic Ear)، نوعی واکسن سرطان (Cervical Cancer Vaccine)، جعبۀ سیاه ضبط پرواز.
اعتبار جهانی
با تحصیل در استرالیا شما مدرک تحصیلی ای کسب خواهید کرد که در سراسر جهان شناخته شده و معتبر است. ساختار مدارک تحصیلی در استرالیاAustralian Qualifications Framework (AQF) به دانشجویان امکان می دهد به آسانی وارد نظام آموزشی کشور شوند و نیز راهی آسان برای دیگر کشورها ارائه می دهد تا مدرک تحصیلی شما را شناسایی و تأیید کنند. همچنین برای استفاده های محلی، مدرکی معادل مدارک شناخته شده ی محل مورد نظر صادر می کند. برای اطلاعات بیشتر به وبسایتAQF  سر بزنید.
دانشجویان خارجی رتبه ی استرالیا را بالا ارزیابی می کنند
در سال 2012 دولت استرالیا با همکاری مؤسسات آموزشی برتر و دپارتمان های آموزش و پرورش ایالتی از دانشجویان خارجی درباره ی تجربه شان از زندگی و تحصیل در استرالیا نظرسنجی کرد. یافته های اصلی این پژ‍وهش از این قرارند:
  • 87% دانشجویان خارجی به پرسش درباره ی تجربه ی کلی زندگی در استرالیا با عبارات «راضی» یا «خیلی راضی» پاسخ گفتند.
  • 86% دانشجویان خارجی به پرسش درباره ی تجربه ی تحصیل در استرالیا با عبارات «راضی» یا «خیلی راضی» پاسخ گفتند.
  • 88% دانشجویان خارجی به پرسش درباره ی زندگی در استرالیا با عبارات «راضی» یا «خیلی راضی» پاسخ گفتند.
تحصیل در استرالیا


استرالیا، کشور پ‍ژوهش ها
استرالیا سابقه ای طولانی و پر افتخار در پیشرفت ها و تحقیقات در سطح جهانی دارد که میلیون ها نفر از مواهب آن برخوردارند. از کشف پنی سلین در 1945 و ایمونولوژیک تولرانس در 1960 تا مشاهداتی که منجر به کشف شتاب جهان در 2011 شد. استرالیا سابقه ای پر افتخار در این زمینه ها دارد:
  • بر اساس طرح پشتیبانی از شایستگی ها، 2.9 میلیارد دلار در پنج سال آینده بر تحقیقاتی سرمایه گذاری خواهد شد که سبب ابداعات علمی و اقتصادی می گردند.
  • استرالیا بیش از 140 میلیون دلار در پنج سال آینده برای تأسیس فدراسیون فرصت های مطالعاتی Federation Fellowships سرمایه گذاری خواهد نمود. فرصت های مطالعاتی قرار است محققین تراز اول دنیا را جذب استرالیا کند. تا سقف پنج فرصت مطالعاتی در هر سال به محققین برجسته ی غبر استرالیایی اعطا خواهد شد.
  • 35 مرکز تحقیقاتی تخصصی و اصلیِ آموزش-محور و پژوهش-محور در دانشگاه های استرالیا وجود دارد که تحقیقات سطح بالا انجام می دهند و دوره های آموزشی بسیار زیادی را در سطوح لیسانس، فوق لیسانس، دکترا، و دوره های حرفه ای تخصصی در زمینه های مختلف ارائه می دهند.
  • استرالیا 63 مرکز تحقیقاتی مشارکتی نیز تأسیس کرده است که تحقیقات مشترک بین دانشگاه ها و صنایع خصوصی انجام می دهند.
با حدود 50000 فردی که در سازمان های آموزش عالی در بخش توسعه و تحقیق (R&D) شاغل هستند، استرالیا توانایی ها و قابلیت های تحقیق و توسعه ی فراوانی دارد. سازمان تحقیقات صنعتی و علمی مشترک المنافع Commonwealth Scientific and Industrial Research Organisation (CSIRO) که شهرت جهانی دارد و بزرگ ترین آژانس توسعه و تحقیق دولتی استرالیاست، یکی از بزرگ ترین مراکز تحقیقاتی دنیا با بیشترین گونه گونی موضوعات تحقیق است. این مؤسسه با سازمان های علمی 80 کشور جهان در بیش از 740 فعالیت تحقیقاتی در زمینه های سلامت، تجارت محصولات کشاوری، فن آوری اطلاعات، ساخت و تولید، انرژی پایدار/سازگار با محیط زیست، معدن و مواد معدنی، فضا، محیط زیست و منابع طبیعی شرکت دارد.

برای تحصیل در استرالیا، قبل از هر چیز باید مدرک زبان آیلتس داشته باشید. برای کسب آمادگی لازم برای این آزمون می توانید از محصولات مناسب و با کیفیت زیر استفاده کنید :


آمادگی آیلتس جنرال
IELTS General
آمادگی آزمون آیلتس آکادمیک IELTS Academic
لغات ضروری آیلتس  لغات ضروری برای IELTS

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد