انجام پایان نامه و پروپوزال و شبیه سازی مقالات
انجام پایان نامه و پروپوزال و شبیه سازی مقالات

انجام پایان نامه و پروپوزال و شبیه سازی مقالات

تقویت زبان

سلام خدمت تمامی دوستان اگر پایه زبان خوبی و در حد نرمال هستید به نظرم خوبه مثل من این برنامه روکه من تنظیم کردم ببینید و نظرتون رو بگید اول از همه بدونید که من با توجه به این که فیلم زیاد نگاه کردم تقریبا  listening  خوبی دارم و کتاب 504 رو خوندم  و کتاب های top notch   تا مراحل بالا خوندم حالا دارن دو کتاب لغت 504 word for toefl  , essential words for toefl  رابه صورت همزمان می خونم و بعدش می خوام که کتاب 1100 لغت تافل و همزمان  یک کتاب برای رایتینگ بخونم البتهبرای اسپیکینگ قبلا اسکایپ  حرف زدم و کلاس دیسکاشن می رفتم  ولی تافل باید حتما  فرم جواب گویی رو تمرین کنم که به نظرم بهترینش همین  نوت فول هست مکه میرم سراغش لا به لای آنها 2 سال زمان دارم که  بعد از این ها  ادامه دره  و تازه شروع هست این ها

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد