انجام پایان نامه و پروپوزال و شبیه سازی مقالات
انجام پایان نامه و پروپوزال و شبیه سازی مقالات

انجام پایان نامه و پروپوزال و شبیه سازی مقالات

کنترل ولتاژ بیسیم ریز شبکه هوشمند با سیمولینک متلب

پروژه کنترل ولتاژ بیسیم ریز شبکه هوشمند با سیمولینک متلب

شبیه سازی مقاله Distributed Scheduling of Wireless Communications for Voltage Control in Micro Smart Grid

 

 

در این پست پروژه کنترل ولتاژ بیسیم ریز شبکه هوشمند با سیمولینک متلب را به همراه گزارش کار و ترجمه مقاله آماده کرده ایم که در ادامه به توضیحات آن با توجه به مقاله پرداخته و تصاویر از خروجی این پروژه را در مطلب قرار داده ایم.

هدف اصلی مقاله حاضر در رابطه با کنترل ولتاژ در ریز شبکه های هوشمند یا  می باشد. ریز شبکه ها به عنوان شبکه های ولتاژ پایین و ولتاژ متوسط، با داشتن مزایا و پتانسیل های موجود، قادر هستن تا یک سری مزایای عمده را برای شبکه توزیع سراسری با بهبود بازده انرژی، کیفیت توان و قابلیت اطمینان برای رضایت مشتریان به وجود آورد. در مقاله پیش رو، یک ایده جدید به نام ایده توزیع زمانی و استفاده از یک شبکه مخابراتی وایرلس، عمل کنترل ولتاژ شبکه توزیع انجام می شود.


ریز شبکه های هوشمند در شبکه توزیع :

 تجدید پذیر مانند باد و خورشید بسیار سرعت گرفته است که علت آن را می توان تلاش در جهت کاهش تاثیر تغییر آب و هوایی و کاهش قیمت انرژی فسیلی دانست. برای توسعه ی سهم انرژی های تجدید پذیر بدون ریسک خاموشی های وسیع، نیاز به ساخت و توسعه ی یک شبکه ی الکتریکی و ابزارهای وسیع هست.

در سال های اخیر پیشرفت فناوری های تولید برق از منابع تجدیدپذیر، پیشرفت در تجهیزات همچنین روند تجدیدساختار و ایجاد بازارهای رقابتی در صنعت برق همگی به رشد و توسعه تولیدات پراکنده شتاب بخشیده اند. باتوجه به مزایای فنی و سودمندی اقتصادی ساختار غیرمتمرکز انرژی نسبت به ساختار متمرکز آن ارشناسان صنعت برق، قرن بیست و یکم میلادی را به عنوان عصر بازگشت به تولید پراکنده انرژی نامیده اند.

سیستم های ریز شبکه دارای اندازه ای مختلفی هستند و میتوانند به شبکه اصلی قدرت متصل شوند و یا به طور جزیره ای در هنگام قطعی در شبکه اصلی مورد بهره برداری قرار بگیرند. تولید پراکنده در عمل قادر است با ایجاد جزیره های کوچک در  که محدودیت های بارگذاری در مجموعه ژنراتورهای عظیم را کاهش می دهد، در امر راه اندازی دوباره شبکه موثر باشد. در یک ریزشبکه، واحدهای تولیدی کوچکی همراه با یک واسط الکترونیک قدرت اینورتر وجود دارند که ریز منبع نامیده می شوند.








نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد