انجام پایان نامه و پروپوزال و شبیه سازی مقالات
انجام پایان نامه و پروپوزال و شبیه سازی مقالات

انجام پایان نامه و پروپوزال و شبیه سازی مقالات

شبیه سازی Trans-Z-Source Inverters با سیمولینک متلب

شبیه سازی Trans-Z-Source Inverters با سیمولینک متلب

در این پست پروژه شبیه سازی Trans-Z-Source Inverters با سیمولینک متلب را برای شما کاربران گرامی آماده کرده ایم که امیدواریم مفید واقع شود.

عنوان مقاله:

Trans-Z-Source Inverters

سال ارائه: 2011
می توانید اصل مقاله را از لینک زیر دانلود کنید:

http://s3.picofile.com/file/8220454518/2_Trans_Z_Source_Inverters.pdf.html

این مقاله علاوه بر شبیه سازی دارای گزارشکار کامل و فایل پاورپوینت برای ارایه در کلاس نیز می باشد.
در صورت داشتن مشکل یا سوال از طریق راه های زیرارتباط برقرار کنید.

 

telegram: @powerelectronic4u

آدرس ایمیل سایت:

 hw.mohammadi@gmail.com

 

در صورت نیاز با شماره 09906118613 تماس بگیرید.

  

دانلودپروژه  و توضیحات تکمیلی در ادامه مطلب


این مقاله مفهوم اینورترهای Z-source را به اینورترهای trans-Z-source گسترش می دهد. اینورترهای Z-source از یک شبکه امپدانسی متشکل از دو سلف و دو خازن مابین ورودی و پل سه فاز استفاده می کنند . مبدل منبع ولتاژ یا یک مبدل منبع جریان، تنها می توانند قابلیت فقط کاهنده یا فقط افزاینده به همراه داشته باشند و برای داشتن هر دو ویژگی افزایش و کاهشی باید یک طبقۀ افزاینده یا کاهنده به هر یک از آنها اضافه شود در حالیکه یک مبدل منبع امپدانس بدون نیاز به اضافه کردن طبقۀ کاهنده یا افزاینده اضافی، خود به تنهایی یک مبدل افزایشی-کاهشی است.

در اینورترهای منبع امپدانس ترانسی، تمام شبکه های امپدانس از یک ترانسفورماتور و یک خازن تشکیل شده است. اینورترهای منبع امپدانس ترانسی (TZSI)، با حفظ ویژگی های اصلی یک اینورتر منبع امپدانسی (ZSI)، دارای ویژگی های منحصر به فرد دیگری از جمله افزایش بهره ولتاژ، کاهش استرس ولتاژ، و گسترش دامنه عملکرد موتور وقتی که نسبت دور سیم پیچ های ترانسفورماتور بیشتر از یک است، می باشد. در ادامه شبیه سازی و نتایج تجربی ولتاژ و جریان تغذیه ترانس ZSIs به منظور آنالیز و تحلیل ارائه شده است.

توضیحات بیشتر و تصاویر و فیلم خروجی پروژه شبیه سازی Trans-Z-Source Inverters با سیمولینک متلب در ادامه مطلب.

مقدمه :

در سالهای اخیر با افزایش روز افزون مصرف انرژی الکتریکی و هزینه های ناشی از آن، گرایش به سمت استفاده از انرژی های تجدید پذیر افزایش یافته است. این مفهوم عموما تحت عنوان تولید پراکنده (DG) مطرح می شود.

منابع تولید پراکنده پراکنده شامل توربین های بادی، سلول های خورشیدی و پیل های سوختی و غیره، عموما توان تولیدی خود را از طریق مبدل های الکترونیک قدرت به شبکه تحویل می دهند. در گذشته تنها دو نوع از این مبدل ها به نام های اینورتر منبع ولتاژ (VSI) و اینورتر منبع جریان (CSI) در عمل موجود بود.با این حال هر دوی این اینورتر ها دارای محدودیت های زیادی می باشند. در یک مبدل منبع ولتاژ (VSI) ، ولتاژ طرف AC نمی تواند بزرگتر از ولتاژ طرف DCباشد. لذا در حالتی که این مبدل به صورت مبدل dc به ac استفاده شود فقط می تواند به صورت مبدل کاهنده عمل کند.


تصویر خروجی ۱:

تصویر خروجی ۲:

تصویر خروجی ۳:

تصویر خروجی ۴:




برای دانلود پس از پر کردن مشخصات بر روی گزینه پرداخت  اقدام فرمایید.


مبلغ قابل پرداخت 24,000 تومان


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد