انجام پایان نامه و پروپوزال و شبیه سازی مقالات
انجام پایان نامه و پروپوزال و شبیه سازی مقالات

انجام پایان نامه و پروپوزال و شبیه سازی مقالات

تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی وزارت نیرو سال ۹۵

تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی وزارت نیرو سال ۹۵

 ادامه مطلب
 سلام دوستان
امروز برای مصاحبه توزیع برق کرج رفتم.مهندسی برق قدرت
مصاحبه من امروز صبح بود.
اول از همه ی خانم دکتر معاینه ساده ای کرد.قد و وزن رو پرسید، گفت دستت رو بیار بالا و نشونم بده( برای لرزش دست بود) بعد هم وایستا که برای پرانتزی بودن زانوها بود.آخرشم فشارم رو گرفت و تمام.
ی فرم اول پرونده بود که همون سوال معروف میزان آشنایی با وزارت نیرو بود.
ی خانمی هم همونجا مدارکی که امتیاز داشتن رو چک میکرد و امتیازهاش رو وارد فرم میکرد. مقاله و مدرک تخصصی و…
حتما هر مدرکی دارید از جمله گواهی کارآموزی حتی اگه کپی هست با خودتون ببرید. چون امتیازش رو میداد و سخت نمیگرفت اصلا.
(سه تا کارمند تو اون اتاق که مدارک میدادی و منتظر بودی ی جو خیلی صمیمی درست کرده بودن. و هی با خنده و شوخی و چایی تعارف کردن میخواستن استرس بچه ها رو کم کنن.واقعا دمشون گرم
اما مصاحبه
رفتم داخل ی آقای خوش برخوردی که روبه روی من نشسته بود بهم خوشآمد گفت و تبریک بابت قبولی.۶ نفر بودن. ۵ آقا و یک خانم.
آقایی که رو به رو من بود ازم خواست در حدود ۱.۵ دقیقه خودم رو معرفی کنم. وقتی گفتم کارآموزی تو نیروگاه بودم پرسید کدوم قسمت بودم.
پرسید چند ماه خدمت کردی؟ ۹۴ که فارغ تحصیل شدی تا الان چکار میکردی؟ وقتی گفتم ی چند ماهی پیش استادم رفتم و درکنارش تو ساخت ترانس بودم پرسید چه ویژگی داشتی که استادت این پیشنهاد رو بهت داد. بعدش یکی از اون سمت پرسید چه ترانس هایی درست میکرد و برای کجا( که این قسمت ترانس ها رو نتونستم خوب توضیح بدم. سعی کنید اگه فعالیتی انجام دادید خوب تو توضیح در مورد اون کار مسلط باشید)
بعدش خانمه شروع کرد به سوال پرسیدن که فک میکنم روانشناس بود و بقیه فقط نگاه میکردن. سوالات روانشناس:
۵ ویژگی از خودت بگو
اهل ریسک کردن هستی؟ تا حالا تو زندگیت ریسک کردی؟ موقع رانندگی چطور رفتار میکنی؟ با ریسک رانندگی میکنی؟
وقتی گفتم خیلی اهل ریسک نیستم گفت موتور هم سوار میشی؟ کلاه ایمنی میذاری؟
اوقات فراغت چکار میکنی؟دوست صمیمی داری؟
چه ورزشی انجام میدی؟ گفتم شنا گفت شنا تو چند حرکت انجام میدی؟!!
مدام اینها رو میپرسید و نمره میداد
(من سعی کردم با قاطعیت جواب بدم که فک کنم روانشناسه خوشش اومد)
اما دوتا مردی که گوشه راست نشته بودن شروع به سوال تخصصی کردن:
ناحیه های شبکه توزیع رو میشناسی؟
تلفات شبکه های توزیع چی ها هستن؟ ( که من درباره تلفات اهمی براش توزیع دادم و گفتم کاهش کابلها و افزایش سطح مقطع کابل ها)
چطور میشه تلفات رو کاهش داد؟ تاکید کرد تو شبکه توزیع.
چطوری افت ولتاژ در شبکه توزیع اتفاق میافته؟حفاظت تو پست های توزیع چطوریه؟
اگه یک مصرف کننده تخلف یا بدهی داشته باشه واز طرفی هم مریضی داشته باشه چکار میکنی؟ برقشون رو قطع میکنی یا مهلت میدی؟(که من گفتم قانونی عمل میکنم و چیزی که سازمان از من خواسته رو اجرا میکنم. اما سعی میکنم از طرف دیگه به اون خانواده کمک کنم و به سازمان های حمایتی معرفی کنم).
(یکی از این دونفر که سوالات تخصصی میپرسید مهربون و دلسوز بود اما یکی گیر بود. شاید هم این
یر بودنش به خاطر این شد که من خیلی مسلط روی شبکه توزیع نبودم. سوال که میپرسید و من به دلیل عدم تسلط روی توزیع میخواستم جورایی به نیروگاه ربط بدم که میگفت نیروگاه رو ولش کن ما تو توزیع کار میکنیم.الحق اطلاعات علمی و فنی ام درباره شبکه توزیع خیلی کم بود که شاید خیلی تو جواب هام خودش رو نشون داد)
در آخر هم باز اون آقایی که که روبه روی من نشسته بود رو به یکی که آخرین نفر سمت چپ بود کرد که شما سوالی نداری که گفت نه.
از من تشکر کرد و گفت سوالی نیست و میتونم برم. خداحافظی کردم و اومدم بیرون.
سه نفر نمره میدادن. اون دونفری که سوال تخصصی پرسیدن و اون خانم روانشناس
ببخشید که طولانی نوشتم. خواستم همه چیز رو کامل و دقیق توضیح بدم
من لیسانس بودم و خب اطلاعاتم درباره توزیع کم بود. تقریبا تمام کسایی که امروز برای کرج اومده بودن، ارشد بودن. خیلی روی قبولی حساب نمیکنم. بهرحال خداروشکر میکنم که تو مصاحبه خوب صحبت کردم و تونستم حرفم رو بدون استرس بگم.
همه چیز رو بخدا میسپارم و امیدم به خداست
شما دوستای خوب این سایت هم تلاشتون رو بکنید و بدونید همه چیز دست شما نیست. شما فقط سهمتون که تلاش کردن هست رو انجامش بدید و بدون نگرانی و استرس برید جلو. خدا در کنار ما هست در تمامی لحظه ها
یا علی

> نویسنده : کارشناس مالی تاریخ ارسال : یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶ ساعت ارسال : ۱۳:۲۷ کد دیدگاه : ۱۴۱۴۶۱۸
سلام بر دوستان عزییییز  بنده هم امروز رفتم مصاحبه فکر نمیکردم اینقد باحال باشه
تاجایی که یادم مونده میگم:
تعریف حسابداری، دارایی جاری، دارایی ثابت، اسناد دریافتنی، اسناد پرداختنی، استهلاک، صورتهای مالی با توضیح، رزومه شخصی از اول تا اخر، خارج میری؟ ، نقطه ضعفت، چرا اینجارو انتخاب کردی، از بین کار و ازدواج اولویتو ب کدوم میدی ، با چه ماشینی اومدی، چه رنگی بود، رانندگی بلدی؟
اممم دیگه یادم نمیاد
موفق باشید

> نویسنده : منتظر تاریخ ارسال : شنبه ۲۲ مهر ۹۶ ساعت ارسال : ۲۰:۵۰ کد دیدگاه : ۱۴۱۳۵۲۵
سلام داش تخصصی زیاد نپرسیدن فقط روانشناسی که از همه یه سری سوال پرسیدن برنامت برا آینده ،نقطه قوت و ضعف ،با بطری چه کارهایی میشه کرد ،…..با یه سوال اگه مادرت نیاز به یه دارو داشته باشه می دزدی تا زنده بمونه یا نمی دزدی و می زاری بمیره .فقط اون کسی که سوال روانشناسی می پرسه یه خورده …آره توکل به خدا کن برا ما هم دعا کنید

> نویسنده : ن تاریخ ارسال : شنبه ۲۲ مهر ۹۶ ساعت ارسال : ۱۷:۳۳ کد دیدگاه : ۱۴۱۳۱۶۶
سلام بچه ها من امروز مصاحبه داشتم تجربم رو میزارم برای شما و کسانی که بعدا به سایت میان
یه اتاق بزرگ و حدود ۱۰ نفری مصاحبه کننده!البته فقط چار پنج نفریشون سوال پرسید
از معرفی خود شروع کردن بعد درباره مقاله نرم افزارها و کارآموزی و سابقه و…. اینا پرسیدن که اگر داشتی هرکدوم از اینا رو یه توضیح مختصر میگرفتن
سوالات تخصصی من رشتم حسابداری و برای امور مشترکین شرکت کردم به نظرم یه مقدار ریز شدن تو سوالا برعکس دوستان که میگن تمام سوالات کلی بود
فرق ارزش ویژه و ارزش افزوده
استاندار شماره ۱ درباره چیه
رابطه موجودی کالای پایان دوره باسود و بهای تمام شده
تفاوت پیش پرداخت و علی الحساب
صورتهای مالی کدامند
قسمتهای صورت جریان وجوه نقد
مبنای نقدی تعدیل شده چجوریه
تفاوت استانداردهای ایران و بین المللی
یه متن به انگلیسی جلوم بود گفتن پاراگراف دوم رو بخون
معرفی به انگلیسی
سوالات روانشناسی جای دور چجور میری
کار غیر قانونی رییس ازت بخواد
مشتری عصبانی چکار میکنی
و یسری سوالات معمولی دیگه
موفق باشید.

> نویسنده : ابوالفضل تاریخ ارسال : پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶ ساعت ارسال : ۱۴:۳۴ کد دیدگاه : ۱۴۱۰۲۶۲
سلام
شرح مصاحبه بنده. مهندسی برق قدرت
اول حدود ۱ ساعت الی ۱:۳۰ ساعت طول کشید که نوبتم شد
خیلی خوش برخورد ازم خواستن خودتو معرفی کن و منم کامل از بیوگرافی خودمو خانوادمو تحصیلاتمو رزومم گفتم
نفر اول شروع کرد سوال تخصصی که تلفات فنی و غیر فنی تو شبکه توریع چیه، افت ولتاژ چیه چجور میتونیم کاهشش بدیم، یک نیروگاه خورشیدی اگه بخواد بصورت آن گرید (مستقیم به شبکه) اتصال پیدا کنه چه عواملی باید براش در نظر بگیریم، فرمول توان حرارتی تو شبکه چیه خود مقاومت سیم به چه عواملی بستگی داره
روانشناسه شروع کرد
چرا معدلت اینقد پایینه؟ دیپلمت چی بوده؟ یه چند نفر ازت ناراضین چی شده که اونا ازت ناراضین چیکار کردی مگه؟ با این قندون چه کارایی میشه کرد؟ اگه مادرت مریض باشه و نیاز به دارویی داشته باشه حاضری بزاری بمیره یا میری دزدی میکنه براش که زنده بمونه؟ کار گروهی کردی؟ اگه مدیر جهت حل بحرانی بفرستت برا منطقه ای میتونی یه گروه تشکیل بدی و مشکلو حل کنی چجوری؟ هدفت برا ۲۰ سال آینده تو سازمان چیه؟ محدویت های سازمان چیه و چه پیشنهادی براشون داری؟ آخرین مطالعت چه موقع بوده؟ چی مطالعه کردی؟ اسم کتابش؟ اسم مولفش؟ کدوم قسمت؟ فقط همین قسمت؟ کارآموزیت کجا بوده چیکار کردی؟
همینا
خدایا خیلی بزرگی خیلی ارادت به بنده هات داری

> نویسنده : توزیع خوزستان تاریخ ارسال : چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶ ساعت ارسال : ۱۹:۳۲ کد دیدگاه : ۱۴۰۹۲۳۰
سلام دوستان عزیزم سعی میکنم مصاحبه خودم رو تا جایی که یادم هست واستون بزارم:
ساعت ۸ رسیدم و رفتم توی کتابخونه که همه اونجا بودن و شروع کردم به پر کردن یک سری فرم های روانشناسی. بعدش نفر به نفر رفتیم پیش دکتر واسه یه معاینه سطحی و باز برگشتیم توی کتاب خونه و بعد دو نفر دو نفر واسه مصاحبه آماده میشدیم‌.
هر دو نفر که واسه مصاحبه آماده میشدیم می رفتیم توی یک سالن دیگه و یکی یکی وارد اتاق اصلی میشدیم (البته یکی از مصاحبه کننده ها بیرون میومد و ما رو با خودش داخل می برد و از طرف همه سلام می کرد).
خب بریم سر اصل مطلب:
۵ نفر بودن که البته فقط ۴ نفر سوال می کرد.

نفر اول: خودت رو به صورت کلی معرفی کن واسمون؟ چه شناختی از مجموعه ما دارید؟ پایان نامه شما در چه موردی بوده به صورت کلی توزیع دهید؟ (۷ دقیقه)

نفر دوم: شروع سوالات تخصصی البته ساده. اول چند سوال خیلی کلی در مورد پایان نامه و حواشی اون که البته خیلی چالشی نبودن. بعدش:
نحوه ی سیم بندی ترانس توزیع چیه؟
جریان سه فاز متعادل و متقارن میشه یعنی چی؟ توی این حالت جریان نول چیه؟ تلفات ترانس چین؟ چه موقع بازدهی ترانس ماکزیمم؟ تلفات متغییر ترانس چرا بهش میگن متغییر(چی تغییر میکنه مگه؟). میگر توی ترانس چطور استفاده میشه؟ (۱۰ دقیقه)
اینجای مصاحبه همه به نفر دوم شکایت کردن که آقا تا کی میخای سوال بپرسی بس دیگه و جو یکم خنده و شوخی شد. (چون من هم مثل شیر داشتم جواب میدادم که البته شاید تو مواردی خطا داشتم ولی مهم نیست).
نفر سوم: توی پست ها باسبار به صورت توپر ساخته میشه یا تو خالی؟ چطور توی سازمان میتونی انتقال دانش بدی چه راه های مد نظر داری؟ یه نقطه ضعف و یه نقطه قوت از خودت بگو. دوست دختر داری؟ (داشتنش امتیاز داره، ما اگر استخدامت کنیم بعد شش ماه باید ازدواج کنی ها). فرض کن الان بگیم استخدامی. چه کاری واسه مجموعه ما میکنی؟؟ (۸ دقیقه)
نفر چهارم و آخر :
مکالمه انگلیست خوبه؟
What is a power generation Station? Coud you introduce yourself? What’s your favorite sport team?
منم تا حدودی خوب و کامل جواب میدادم.
در آخر تشکر و قدردانی. (۵دقیقه)
در مجموع حدود نیم ساعت.‌
نقاط ضعف خودم رو اینجور میگم:
۱. قبل مصاحبه خیلی غرق مسائل ریز شدم در صورتی که میتونستم مفاهیم کلی رو با عمق بیشتری یاد بگیرم.
۲. خودم احساس میکنم پر حرف بودم البته شاید هم نبودم و حس کذایی هست ولی بعضی موقع مثلا زمانی که گفتن دوست دختر داری یا شوخی های مثل این، میتونستم خودم رو بیشتر بگیرم (مثلا تو یه مورد گفتم نه مهندس واسه این کارا کسی ما رو تحویل نمیگیره البته جو کاملا شوخی بود)
امیدوارم مفید باشه.

> نویسنده : مهدی تاریخ ارسال : سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶ ساعت ارسال : ۲۳:۲۳ کد دیدگاه : ۱۴۰۸۰۳۹
سلام بچه ها
من امروز مصاحبه بودم
اول یه معرفی از خودم
بعدمقاله هام
بعدرشته لیسانسم که غیر مرتبط بود و چالش از همون جا شروع شد
بعد وظایف شغلیم
کار شرکت توزیع
فرم های سال ۹۴ رو حتما بخونین و همشو رعایت کنین
نگران نباشین
اگه سوالی بود در خدمتم

> نویسنده : توزیع هرمزگان تاریخ ارسال : سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶ ساعت ارسال : ۱۹:۵۳ کد دیدگاه : ۱۴۰۷۷۴۱
به نام خدا
امروز برای مصاحبه خدمات مشترکین رفتم
صبح ساعت ۳ از شهرمون را افتادم تا ۹ اونجا باشم هر نفر ۱۵ دقیقه مصاحبه می شد . یک سوال تخصصی که اصلا مهم نیست جواب بدی یا نه مثلا برای من تعریف سازماندهی بود . نیم ساعت اخر رقیبم اومد . کاش باهاش صحبت نکرده بودم نمره من ۲۷ بود وقتی نمره اش رو گفت اینده ای که تو این سه ماه برای خودم ترسیم کردم رو سرم خراب شد . نمره اش ۵۴ بود . به ترتیب نزولی وارد اتاق می شدیم . دیگه نه استرسی داشتم نه ترسی و امیدی فقط بغض بود . داخل که شدم بلند سلام کردم . ۱ دقیقه معرفی خود و سوالاتی از این دست
مشکلات خدمات مشترکین
مادر ت سمت راستت راه میره یا چپ
با قندون چکار می کنی
بزرگترین ای کاش زندگیت
با برادرت دعوا می کنی
تا حالا داد و بیداد کردی
و……..
دو نفر از اول تا اخر همش پوزخند می زدن
در اخر گفتن حرف اخرت
گفتم کاش از همون اول رتبه ها رو می زدید .
در کل مصاحبه راحتی بود . امتیازات در یک حد
خدا کنه راست نگفته باشه اگه راست باشه حیف اون همه هزینه اون همه امید

> نویسنده : رضا خان تاریخ ارسال : سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶ ساعت ارسال : ۱۷:۵۸ کد دیدگاه : ۱۴۰۷۶۰۲
سلام، دوستان همدانی.
تنها چیزی که میخان اعتماد بنفسه…همین.
کامپیوتر، زبان، عقیدتی نداشت.
از من فقط یه سوال تخصصی پرسید، توی اقتصاد کالای مصرفی چیه و چرا برق به عنوان کالای مصرفیه ؟
۱۷*۱۹ ؟ من اومد باهوش بازی دربیارم، سریع گفتم ۳۲۷ّّ.. از همین جا شروع شد.
که چرا اینقد عجله داری، چرا اینقد هولی، همیشه اینجوری، منم گفتم نه فقط الانه، یکم استرس دارم و اولین باره میام مصاحبه. یکی بود فقط بهت روحیه میداد. خودتو معرفی کن، از وزارت نیرو بگو. یکی کیاد قاطی قاطی فقط فوحشت میده، چی کار میکنی. نقاط ضعف و قوت، نمیدانم چرا تخصصی زیاد نپرسیدن، . فقط با آرامش جواب بدین، من عجله زیاد میکردم. اگه رد یشم فقط بخاطر عجله رد میشم.مطمینم. در کل خودمم راضی نیستم.

> نویسنده : مهدوی تاریخ ارسال : سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶ ساعت ارسال : ۱۳:۲۹ کد دیدگاه : ۱۴۰۷۲۲۰
چندتا نکته دارم از مصاحبه خودم:
استرس نداشته نباشین
از اول تا اخر لبخند ب لب داشته باشین
رفتار و طرز بیان و پاسخگوییتون مهمه
سوالات از من:
معرفی
چه خصوصیاتی مرتبط با شغلت داری
وظایف شغلت
دلیل عدم تاهل
طرز برخورد با ارباب رجوع در شرایط مختلف
اگه برگردی ب گذشته چیکار میکنی
اگه سابقه خاص یا جایی مشغول بکارین از همون قسمت سوال پیچ میشین
موفق باشین همگی
راستی فنون مذاکره shabanali رو حتما گوش کنین مفیده

> نویسنده : رضا خان تاریخ ارسال : سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶ ساعت ارسال : ۱۲:۴۲ کد دیدگاه : ۱۴۰۷۱۱۶
سلام. دوستان نگران نباشید.من الان از مصاحبه خدمات مشترکین میام. بیشتر سوال روانشناسی و سابقه کاره یکمم تخصصی البته کلی. فقط یه نکته یادتون باشه وقتی گفتن خودتون رو معرفی کنین. تو هر زمینه معرفی کنبن همونه مثلا بگین سابقه کار دارم یا مقاله دارم یا پایان نامم فلانه رو همون به چالشت میکشن بعد روانشناسه میپرسه که معمولا ادمای نهربونبن اونایی که نمره ازمونتون از رقیبتون بالاتره نترسین تاثیر نمره ازمون زیاده. توکل به قسمت و خدا شرط اول.تشکر از همه و ادمین تجربیاتتون بگین که برا امادگی مصاحبه خیلی عالیه.

> نویسنده : ناشناس تاریخ ارسال : دوشنبه ۱۷ مهر ۹۶ ساعت ارسال : ۱۷:۱۵ کد دیدگاه : ۱۴۰۵۹۵۹
سلام خدمت دوستان من هم امروز مصاحبه داشتم سهمیه ۲۵درصد ترتیبی برای اسامی وجود نداشت چون اول قرار بود من برم داخل ولی من نفر دوم رفتم گفتن ربطی به رتبه نداره سوالات هم فقط از بیوگرافیم پرسیدن ویکیشون بهم گفت استرس داری گفتم طبیعیه باید داشته باشم گفت اصلا استرس نداشته باش چیز خاصی نیست فقط معرفی وپرسید اهل ریسک هستم یانه ودرونگراهستم یا برونگراو ویژگی های شخصیتی ودوسه تا سوال هم در مورد مزایای مکانیزه کردن سیستم ها درشرکت ها که من اولش نمیدونستم مکانیزه چیه و یکیشون واسم توضیح داد در کل توکل برخدا هر چی خواست خدا باشه اتفاق میفته

> نویسنده : کارشناس ایتی تاریخ ارسال : دوشنبه ۱۷ مهر ۹۶ ساعت ارسال : ۱۱:۴۶ کد دیدگاه : ۱۴۰۵۴۶۴
با سلام
من چند روز پیش مصاحبه داشتم ولی از اونجایی که گفنتیا رو دوستان گفتن براتون ننوشتم .
فقط اینثدر که بحث قرص و استرس و اینا شد بگم که واقعا تعجب میکنم .
دلیلی برا استرس وجود نداره یکم استرس طبیعی و کمک کننده ست حتی.
اینکه خودتونو به یه قرص متکی بدونین اصلا خوب نیست . مساله مهمی هست مصاحبه ولی مگه ما کم همچین چیزایی داشتیم؟ اگه قرار باشه بررا هر ازمون و مصاحبه دست به دامن قرص بشیم که خیلی بده .
بهتره برین و خودتون باشین با تمام نقصایی که دارین و تمام خوبیاتون . اینکه خودتون باشین مهمترین چیزه
بیشتر روانشناسی بود و میخواستن سطح اشنایی تو با محیطاداری دستشون بیاد و اینکه سعی میکردن رفتارتو وقتی تحت فشاری ببینن .
از من هییییچ سوال تخصصی پرسیده نشد کسی که سوال تخصصی میپرسید فقط پرسید که چیا بلدی ؟ منم سابقه کاری نداشتم جز کاراموزی که تو یه جای عالی از نظر شبکه گذرونده بودم و پرسید چند تا سوال که اونجا چیکار میکردی؟ درمورد برنامه نویسی ها و ایناهم پرسید . حتی یه دونه سوال تخصصی که یه موضوعو بپرسه هم نخواست.
من قبلا مصاحبه تو یه ارگان دیگه رفتم که خیلی تخصصی پرسیدن اگه خواستین سوالای اونجا رو براتون میذارم .
موفق باشین
اونجا یه مصاحبه کااااملا تخصصی بود و شاید ۱۵ دقیقه تمام فقط سوال تحصصی میپرسیدن .
برا کارشناسای نرم افزار محور زبانهای برنامه نویسی هست که اشنایی دارین و در چه حده ؟ و اس کیو ال.. شبکه هم که جز ثابت همه مصاحبه هاست.
چیزایی که بپرسن تو جزییات نیست و بیشتر تعاریف و کلیاته .
فرق شبکه دامین و ورک گروپ ،
دی ان اس سرور و دی اچ سی پی توضیح دربارشون و
nlb و..
ccna و نتورک تقریبا پوشش میده مباحٍثو .
از تو جواباتون سوال درمیارن اگه تو تعریف یه چیزی ، اسم اوردین از یه تعریف یا اصلاح دیگه ،معنی اونو بدونین چون ممکنه بپرسن.
mapping .
ipaddress
. مثلا تعداد ادرس های معنیر کلاس c تو شبکه داخلی ،
سخت افزار و انواع مثلا کابل ساتا ،
تجیهزات شبکه رو بشناسی یادمه در مورد استاندارد ترتیب رنگ کابل شبکه پرسیدن که کابلو چجور ببندیم کراس شه چجور مستقیم
ادرس مجازی و منطقی فرقشون چیه؟
nat چیه
چرا ipv6 اومد چه فرقی داره با ipv4
مشخصه های اتاق سرور

> نویسنده : امین تاریخ ارسال : یکشنبه ۱۶ مهر ۹۶ ساعت ارسال : ۱۸:۴۶ کد دیدگاه : ۱۴۰۴۴۹۴
سلام من امروز رفتم واسه مصاحبه رشته برق قدرت فقط روانشناسی و تخصصی سوال کردن اولش دو سه دقیقه خودتو معرفی میکنی روانشناسی که خیلی متنوع هست …مثلا از من سوال کردن سر سفره خانواده با هم غذا میخورین و از اینجور چیزا…حتما حتما ی سوال هم میپرسن که به چالش بکشنتون مثلا ب من گفتن چرا کت تنت نیست …گفتم کاپشن پوشیدم بیرونه…گفتن برو بیار منم آوردم گفت خیلی قشنگه ….تخصصی هم از هرچی رزومه دادین سوال میکنن مثلا من تو پست فشار قوی هستم در مورد پست ازم سوال کردن و اینجور چیزا

> نویسنده : عزیز تاریخ ارسال : یکشنبه ۱۶ مهر ۹۶ ساعت ارسال : ۱۱:۲۲ کد دیدگاه : ۱۴۰۳۷۴۰
سلام
قبل اینکه وادد جزییات بشم یه سری توضیحات بدم
۱_ نحوه ورود به اتاق کاملا بر حسب رتبه بود یعنی اگه یه درصدم احتمال میدادم نباشه امروز مطمن شدم
۲_ آقایون خانوما یه ساعت قبل مصاحبه یه ….
۳_از قبل آماده باشین
صبح ساعت ۷ بیدار شدم و صبحونه خوردم و
۴_این خیلی مهمه ، دستتونو بزارین رو میز و دو دستتونو به هم حلقه بزنین اصلا دستتونو تکون ندین چون یکی هست که فقط زبان بدن شما رو کنترل میکنه
۵_ اونایی که اولن رو از قرار خیلی سوال پیچ میکنن ۴۵ دقیقه مصاحبه شدم (:vava:)
ساعت هشت و نیم خودمو رسوندم اولین نفری که قرار بود بره مصاحبه من بودم خیلی استرس داشتم ولی کم کم دارو اثر کرد یه آرامش عجیبی بهم داد خدا رو شکر ، وارد اتاق شدم ۸ نفر بودن اول یه خانومی که فقط دوست داشتم بهش زل بزنمو اون برام حرف بزنه شروع کرد به صحبت کردن و بعدش گفت خودتونو معرفی کنین
نفر دوم گفت چه جور شخصیتی داری ؟ گفتم پشتکارم بالاست تعهد کاری دارم ، به وقت حساسم و آدم باهوشی هستم
همین چهار تا نکته شد بلای جونم هر کدوم به طرقی خواستن ازم سوتی بگیرن یکیش گفت اگه از کارفرمات دربارت بپرسیم چی میگه دوباره اون چهار تا رو ذکر کردم دوباره یکی یه سوال تخصصی پرسید دوباره یکی دیگه خواست ازم سوتی بگیره پرسید اگه از دوستت دربارت بپرسیم چی میگه در بارت ؟ دوباره همون چهار تا رو گفتم با یکم تغییرات ، یه روانشناس دیگه بهم گفت یه لیوان رو میزه اونو بردار ، برداشتم یه لیوان کاغذی بود ، گفت چه کارهایی باهاش میکنی ؟ گفتم اگه یه حیوون وحشی به سمتم بیاد به سمتش پرت میکنم و یا اگه یه بچه ای که داره گریه میکنه برای
اینکه آرومش میکنم لیوانو میزارم سر چوبو میچرخونمش تا بچه خوشس بیاد یا چون کاغذیه میتونم بازش کنم و جایی که مجبور باشم به عنوان کاغذ استفاده کنم خخخخ مثلا خواستم بگم تفکرم خیلی واگراست هههه
بعدش خیلی تشکر کردن و گفتن از میوه و شیرینی بردار وگرنه استخدامت نمیکنیم گفتم میل ندارم گفت حتما باید یه شیرینی برداری برداشتم
در آخر اینو بگم آقایون خانوما فقط آروم باشین اونا فقط دنبال اعتماد به نفسن همین

> نویسنده : گمنام تاریخ ارسال : چهارشنبه ۱۲ مهر ۹۶ ساعت ارسال : ۱۶:۳۲ کد دیدگاه : ۱۳۹۸۳۷۷
سلام خدمت همه دوستان
من امروز مصاحبه داشتم .خدمات مشترکین خراسان رضوی سبزوور
اول که صب رفتیم یه فرم بهمون دادند که میزان آشنایی به وزارت نیرو و دلیل علاقتونو بنویسین و یه فرم معاینه پزشکی که پزشک مهر میکرد.
بعد بهمون گفتند ساعت یازده بیاین.
ساعت یازده داخل رفتیم ی میز گرد بود که حدود ده نفر دورشو گرفته بودن.
اول پرسید از خودتون بگین و از خانوادتون و شغلاشون.
بعد نفر بعدی ی آقای مسن تری بود پرسید کجاها کار کردی.
نفر بعدی پرسید چی درباره ی حسابداری میدونی در حد دو دقیقه توضیح بده.
ی روانشناسم بود که فقط نگات میکرد.نفر بعدی پرسید چه چیزی بیشتر ناراحتت میکنه.نفر بعدی گفت اگه شهر دیگه بفرستیمت میری؟دیپلمت چی بوده؟حسابداری دولتی واسه چیه؟تو این شغلی که قبول شدی میدونی چیه.کار گروهی انجام دادی ؟چه پستی داشتی تو کار گروهی؟
روانشناس گفت چه توانایی هایی داری؟چرا این شغلو بهت بدیم ؟
عقیدتی نپرسیدن .کامپیوتر نپرسیدن.فقط بیشتر جنبه ی روانشناسی داشت.
بعضی وقتام وسط حرفات میخندیدن که میخواستن ببینن چقد ظرفیت داری اصلا به خودتون نیارین دوستان.
کاش بقیه دوستانم قبل اینکه میرفتن مصاحبه میومدن میگفتن تا مام استفاده میکردیم.
امیدوارم موفق و پیروز باشید.سوالی بود در خدمتم

> نویسنده : ناشناس تاریخ ارسال : چهارشنبه ۱۲ مهر ۹۶ ساعت ارسال : ۱۰:۵۲ کد دیدگاه : ۱۳۹۷۸۵۵
سلام
مصاحبه امروز من:
معرفی خودت و خانواده
۲-تپچنجر چیه و کاربرد
۳- برا چی امتحان دادی و اشنایی با وظایفش
۴- یه مقدار کمی در مورد سابقه کار
۵_ اینرسی رو توضیح بده
۶_ مشکلات اداره برق و راه حل
۷-روانشناسی هم سوالاش راحت بود اما دنبال کار خودش بود اینکه چی پرسیدن مهم نیست چون سوالش برا دیگران متفاوته بیشتر سعی میکنن ببینن عصبی میشی یا دنبال ریاستی و یا از این اراجیف
۸ _ پایان نامه و زبان نپرسیدن
۹_ یه ذره بداخلاق بودن من مصاحبه رفتم ولی اینا چون از همون پرسنل خود ادره بودن زیاداموزش دیده نبودن به نظرم برخلاف روانشناس و نماینده سنجش که حرفه ای برخورد کردن، اگه من به بخوام به رفتار اونا نمره بدم متوسط به پایین هر،ژ چند مهم نیست
۱۰_ پرسیدن رد شی میری شکایت؟
نگران نباشید و موفق باشید

> نویسنده : برق تاریخ ارسال : سه شنبه ۰۴ مهر ۹۶ ساعت ارسال : ۱۲:۴۱ کد دیدگاه : ۱۳۸۶۳۹۳
سلام
ببین به نظر من اولا اینکه اصلا به خودت در مورد مصاحبه و اینها استرس وارد نکن چون تو مصاحبه حرف اول رو اون راحتی و اعتماد به نفس تشکیل میده بقیه موارد کلا تو درجه دوم اهمیت داره.
ثانیا در مورد بنده از پروژه و کارآموزی نپرسیدن ولی گفت که فقط عنوان پروژه لیسانس و فوق لیسانس رو بگو.(شاید جای دیگه بپرسن ولی یه چیزهای کلی بدونی کافیه به نظر من ). در مورد تخصصی هم اگه ۸۰۰ سوال رو خونده باشی اره کافیه(در صفحه ۱۳۰۲ این سایت هم یه کامنتی هست به اسم محسن که همنام شماست با شاید هم خود شما باشی یه سری سوالات نوشته که اونها رو هم بدونی خوبه) در ضمن یه ایده خوب هم در مورد شرکت بدون چون از من پرسیدن ایده جدید چی میتونه باشه و ایا خودت کار کردی یا نه.
اگه از تخصصی و خود شرکت بگذریم که برای من بیشتر همینها بود. به نظر من در جاهای دیگه ممکنه روانشناسی بیشتر بپرسن . در مورد روانشناسی یه نکته حتما یادت باشه ممکنه سوالای بی ربط ازت بپرسن و هدفشون جواب درست یا غلط اون سوال نیست بلکه فقط میخوان عکس العمل تو رو ببینن. و برای من هم از این سوالات پرسیدن(مثلا گفت مدیریت زمان رو به صورت اصولی تعریف کن ). امیدوارم موفق باشی. و برای ما هم هر چی خیره پیش بیاد.


مرحله تحویل مدارک:

> نویسنده : خوزستان توزیع تاریخ ارسال : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۹۶ ساعت ارسال : ۱۴:۱۲ کد دیدگاه : ۱۳۲۶۱۱۷

دوستان من هم مدارک رو امروز تحویل دادم. مثل اینکه دوباره زنگ زدن به اون دوستایی که دو روز اول مدارک بردن باز یه سری چیزا ببرن. مخصوصا ۶ قطعه عکس. حالا به غیر از مدارک اصلی سه سری مدارک هم میدادیم که امتیاز داشت:
یه برگه دادن و ۱۰ بند توش بود هر بند روبروش نوشته بود حداکثر ۱.۵ امتیاز که مجموع میشد ۱۵ امتیاز. از این ده بند هر چی رو یادمه مینویسم:
مقاله isi
مقاله علمی پژوهشی
مقاله کنفرانس داخلی
رتبه ۱ تا ۳ کنکور یا شاگرد اول ارشد بودن
نامه کارآموزی مرتبط با صنعت آب و برق
فعالیت های کاری مرتبط با رشته تحصیلی (سابقه مرتبط)
دوره های تخصصی مرتبط با رشته
نرم افزار تخصصی
مدارک زبان
افتخارت علمی مثل دانشجوی نمونه کشوری و جشنواره ملی و ثبت اختراع مرتبط و…
….
هر کدوم از این ده بند نیازمند مستندات کافی بود مثل گواهی و … حالا شما هر چی دارید ببرید بچه های خوزستان.
ولی من شخصا احتمال میدم تا روز مصاحبه میشه مدارک رو تکمیل کرد.

> نویسنده : محسن تاریخ ارسال : سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶ ساعت ارسال : ۱۶:۵۱ کد دیدگاه : ۱۳۲۵۲۶۶

سلام
شرکت توزیع خراسان امروز ۱۴۲ نفر اومده بودن
۵ تا مسئول همه ی مدارکو تطبیق می دادن و یک کپی از هر مدرک می خواستن.
اول یه خانمه اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی و کارت پایان خدمت و دو عکس رو گرفت.
نفر بعدی اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی
نفر بعدی سابقه بیمه و …
نفر بعدی چک کردن سهمیه بومی
نفر بعدی نوشتن کسریات
نفر بعدی سوراخ کردن پوشه و آماده سازی پرونده برا مصاحبه
اصل همه مدارک پس داده شد
کاردانیا تعهد دادن که مدرک بالاتر ندارن
لیستی داشتن که مطمئنم بر اساس رتبه بود ولی من نتونستم بفهمم.
برای جبران کسریای مدارک گفت لازم نیس حتما تا ۵ شنبه بیارین، بعدم بیارین قبوله.
همه این مراحل برای من ۶ ساعت طول کشید.
معاینه ای درکار نبود
پذیرایی به جز آب در کار نبود.
دو برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه شدن


مرحله مصاحبه متفرقه:

> نویسنده : باب تاریخ ارسال : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۹۶  ساعت ارسال : ۰۰:۵۳ کد دیدگاه : ۱۳۳۵۲۵۰

امشب حالم خوب بود گفتم یه مقدار مشاوره بدم دوستان امیدوارم مفید باشه
مبسوط کامنت قبلی در مورد مصاحبه توضیح دادم.
الانم یه مقدار دیگه به ذهنم میرسه که عرض میکنم خدمت دوستان
ببینید دوستان مسخره ترین سوال اینه که چی بخونم ، فرض کنید شما مدیر عامل اون شرکت باشید ایا پشیزی ارزش قائل هستید برا کسی که انواع انتگرال گیری مسلطه نهایتش میگید افرین وه چه بچه خوبی (:bye:)
اونا بیشتر دنبال اینن بفهمن به دردشون میخورید یا نه
در مورد چی خوندن و کلیاتش گفتم کامنت قبلی و تکرارش اینجا اتلاف وقت هست
اصلا استرس نداشته باشید . به این فکر کنید ایا استرس داشتن کمکی بهتون میکنه یا نه
سربازی که خط مقدمه اگه بترسه حتما میمیره پس به خودتون بگید وقت برا ترسیدن و استرس زیاده
اتفاقا فضا اونجا اینقد صمیمانه اس که ممکنه جوگیر بشید جریان اولین قرار عاشقانه تون هم بگید. پس استرس بی استرس
«««««««استرس و اضطراب بیماریه که ادمای بد تزریق کردن به ادمای معمولی این نگاه منه به ترس و استرس »»»»
زندگی از نگاه شخص خودم مثل یه امتحانه با دو دیدگاه بعضیا میرن سر جلسه و میگن ما بیست میشیم و هر نمره که از دست میدن نگران و نگران تر میشن
و اما دیدگاه دوم میگن ما صفریم و هر نمره که میگیرن میگن شدم یک شدم دو و هر دفعه امیدوارتر و با اعتماد بنفس بیشتری پیش میرن
من از یه زمانی تصمییم گرفتم صفر باشم و برم سمت بیست نه بیستی که هی ازش کم میشه و هر دفعه نامیدتر . مجددا میگم استرس بی استرس اینقد تمثیل اوردم که احساس میکنم شدم اشو (:mda:)
در مورد پارتی داشتن من هنوز مطمئن نیستم و شک دارم،
خودم که الان میکروفن دستم گرفتم براتون می‌نویسم چهارتا ازمون قبول شدم ، و سه تا مصاحبه رفتم یکیشو نرفتم
هنوزم شک دارم پارتی بازی شده باشه اما منکر هم نمیشم
شما تا الان یه امتیازی گرفتید و یه امتیازی مونده کسی به شما نمره منفی نمیده که رد شید.
یه نمره ای میگیرید از مصاحبه و جمع میشه با نمره قبلی و سنجش نتیجه نهایی رو اعلام میکنه
در مصاحبه هم خیلی سعی شده سلیقه رو کاهش بدن مثلا زبان یه نمره داره کامپیوتر یه نمره مقاله یه نمره دانشگاه یه نمره، مسائل روانشناسی یه نمره
و…. پس نمیشه به شما مثلا صفر بدن بالاخره یه نمره ای میگیرید
هرچند بازم میگم ممکنه پارتی باشه
اما اینقد تو فکرش نرید و مطمئن باشید اونی که با نامردی پیش میره روزی در برابر خدا و طبیعت باید جوابگو باشه میدونم این بخش اخر حرفام جنبه ماورایی گرفته و ارزش علمی نداره اما بالاخره ادم با امید زنده اس
موفق باشید رفقا

> نویسنده : باب تاریخ ارسال : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۹۶ ساعت ارسال : ۰۰:۲۰  کد دیدگاه : ۱۳۳۵۲۲۲

ببینید دوتان اینقد نگران اینکه چی بخونیم نباشید و اصلا دنبال خوندن کتاب دوران دانشگاه نباشید
بیشتر تمرکز روی خود فرد هست در مصاحبه مثلا از ت میپرسن سابقه کار داری تو میگی بله بعد سعی میکنن بفهمن چقد بلدی ، یا اگه بگی سابقه کار نداری میرن رو یه سوال دیگه مثلا پایان نامه و پروژه و از اونا میپرسن . بیشتر سوالا حالت کلی داره
مثلا از وظایف کلی شرکت خبر داشته باشی
از این جور مسائل
بعد مهارت کامپیوتر میپرسن و زبان اونم در حد ابتدایی بلد باشی کافیه کسی انتظار نداره برنامه نویس باشید یا شهروند بریتانیا
پس نگران نباشید

مهمترین مسئله مصاحبه به نظرم
قسمت روانشناسی هست. ارتباط با خانواده و دوری و اخرین کتاب که خوندی و ورزش مورد علاقه
ببینید دوستان اونا سوالاشونو میپرسن و نتیجه اشون خودش میگیرن سعی کنید صادق باشید ، مثل اونی که ورزش مورد علاقه اش بوکس هست وقتی ازش میپرسن وقت عصبانیت چکار می‌کنی انتظار ندارن بشنون مثلا نماز میخونه
پس در سوالات روانشناسی صادق بودن بهتر از ماسمالی کردنه
مثلا میپرسن دوس داری در یک تیم کاری عضو گروه باشی یا رئیس گروه
مسلما اونی که میخواد خودشیرینی کنه و بگه به عضو بودن راضیم تلاشی برا حکومت کردن ندارم باید تناسبی با ورزش مورد علاقه یا حتی مقاله یا کار پژوهشی که قبلا انجام داده باید باشه پس صادق باشید
چون اینقد گردنه گذاشتن که مچ دروغ گوها گرفته میشه
این چکیده تجربیات من بود امیدوارم مفید باشه
موفق باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد